German officer "Georg Bose"..

4. února 2015 v 0:04 | Richard Topalov |  Pracovní postupy textem i obrazem

Wehrmacht german officer

(Georg Bose)


Zdravím!!!
Tak se mi podařio dokončit další projekt v měřítku 1/6 a mám z něj obrovskou radost.Pokoušel jsem se předělat obličej a největší strach jsem měl z toho , že dílo nedokončím a hlava bude na vyhození.Snad se to povedlo, snad ne , posuďte sami , :))) Vím , že to není dokonalé , ale nějak se musím posouvat dopředu a získávat zkušenosti a třeba se mi jednou podaří vytvořit zcela novou tvář.Tak jdem do toho...
Více foto Rajče a Galerie ...

Hello!!!
So I have succeeded with finishing the next project in scale 1/6 and it is a great pleasure for me. I have tried to reshape the face and I was utmost afraid of that I had not been able to finish the work and the head will become a junk. Perhaps I was able to, perhaps not, consider by yourselves :) I know it is not perfect, I have to move forward somehow and gain experiences and once perhaps I will succeed to create the quite new face. So here we go...
More photos Rajče a Galerie ...
Koupil jsem si figuru známého německého velitele útočného děla George Bose.Byl z aukra a ze velice dobrý peníz.
I bought the figure of well known german STUG Platoon Leader George Bose. It was from AUKRO for very good price.
A řekl jsem si , že mu zkusím upravit obličej.Nechtěl jsem obličej vylepšit , chtěl jsem vytvořit zcela jiný obličej , zkušeného veterána.
I told myself, I tried to adjust his face. I did not want to make the face look better, I wanted to create the whole differrent face, experienced veteran.


A tak to začalo..
So it begun...
Auuu...
Ouch...
A hurá do acetonu..
And hurrah into acetone...


A do hlavy tmel miliput...
Into the head miliput putty...
Nechat vytvrdnout
Let get it hard

A přišla práce s tmelem MAGICSCULP
And there was work with MAGICSCULP putty
A zuby jsou opet z tmelu Magicsculp.
And the teeth are from MAGISCULP putty again
Póry v kůži na tváři jsem vytvořil pomocí tvrdého štětce , lehkými dotyky , než tmel vytvrdnul.
The skin pores I have created with hard brush by soft touches, before the putty got hard


A nezbytné "zigareten"
And the necessary "zigaretten"







Póry jsem později zjemnil pomocí drátěné vlny, lehkým zabroušením.
The skin pores I have made softened by means of steel wool, light grinding

V botech jsem vyzkoušel udělat dírky na tkaničky.Pomocí zahřátého špendlíku.
In the boots I have tried to make small holes for shoe-strings. With the hot pin.

Ponožky z šedého tílka :)
The socks are from grey undershirt


Tkaničky jsou z nitě.(štepovací nitě , stočené a natřené lepidlem herkules)
The shoe-strings are from sewing (rolled up and spread with Hercules glue)




Úprava kloubů na ruce.(zatmelení)
The adjustment of hand knuckles (putty filling)
Vyrovnání prstů nad teplem svíčky.Pak dorovnat tmelem Magicsculp.
The straightening of the fingers over the candle heat. And then flattening with Magicsculp putty.

Hotovo.... Velitel vozu po opuštění svého zničeného Stugu musel bránit zbývající přeživší členy posádky svou osobní zbraní Walther P38... Je vyčerpaný a dost krvácí z docela hluboké rány na noze , která se stala při výbuchu Stugu.Zigareten sklidní nervy a obvaz zmenší krvácení... Únava je vidět z každého kousku těla!!!

It is done...The vehicle commander after leaving his destroyed Stug, he had to defend his remaining survived crew members by his personal weapon Walther P38.. He is exhausted and is bleeding enough from the deep leg wound, has suffered during the Stug explosion. Zigaretten make the chill out and the bandage makes less bleeding...The fatigue is seen from every body part !!!




U dalších projektů se těší Richard....
Look forward to next projects Richard...





Vynikající kniha ostré čisté fotografie i popis částí uniforem...
The excellent book with bright clean photos and the uniform parts detailed description.
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Dalibor Dalibor | 4. února 2015 v 16:46 | Reagovat

Ahoj, detaily jako boty, ponožky, obvaz, otevřená rána, moc hezké. Nechápu však orlici SS na prsou a záměnu levé límcové výložky za pravou, to bije poměrně do očí. Jinak nevím, zda bylo záměrem, aby figura i nadále zobrazovala Georga Boseho, v takovém případě by se mi předělávka obličeje zdála poněkud nešťastnou volbou.

2 Richard Richard | 4. února 2015 v 17:15 | Reagovat

Zdar
vylozky zkontroluji.;)
Orlice.. kouknu na to ...
A urcite predelavka obliceje neznazornuje Georga Boseho.Myslel jsem , ze jsem to napsal do clanku.Diky za reakci... :-D

3 Richard Topalov Richard Topalov | 4. února 2015 v 20:35 | Reagovat

Tak vylozky jsem uz opravil , viz foto vyse. Bohuzel jinou orlicku nemam.Priste zkusim upravit SS.-... mozna ve skladu zrovna dosly... :))) :-D

4 Dalibor Dalibor | 4. února 2015 v 21:01 | Reagovat

JAsné, paráda. Mohu se zeptat na název publikace? Vypadá to dobře. Jinak co se týče těch orlic, tak nechci podporovat historické nepřesnosti, ale narazil jsem na raritku:
http://www.ulozisko.sk/obrazky/722762/4_1.png
Brát však s rezervou, sám nevím, o co jde, podle mě by se mohlo jednat o styčného důstojníka přiděleného k nějaké jednotce WH, ale jen spekulace.

5 Richard Topalov Richard Topalov | 4. února 2015 v 21:27 | Reagovat

No a publikaci uz mas nafocenou výše. :))
Jinak ta fotka co jsi mi poslal aspon dokazuje jak se uniformy a vystroj kombinuji .Ke konci valky bylo bezne , ze wehrmacht mel casti z vystroje Ss a opacne. :-D

6 marek-diorama marek-diorama | Web | 7. února 2015 v 21:26 | Reagovat

Ahoj moc pěkné jen se mi nelíbí taková strnulost postavy, ale to asi nejde spravit co? :-( Jinak se ti podařilo suprově vyměnit obličej :-)

7 Richard Richard | 8. února 2015 v 13:26 | Reagovat

No neni na svete clovek ten jenz by vyhovel lidem vsem... ;)

8 dinom2 dinom2 | 8. února 2015 v 22:16 | Reagovat

Ahoj. Nedá mi to a tak musím komentovat. Ber to jako rady. Moc se mi líbí patina a detaily, ale držením těla vypadá spíše jako opilý, chtělo by to trochu zlepšit. A taky obličej, v době války mu bylo 20 let :) ;)

9 Dalibor Dalibor | 8. února 2015 v 22:19 | Reagovat

Opilý? To je asi vtip. Ten člověk je vyčerpaný bojem, zhrzený, možná přišel o své lidi. Než něco napíšeš, zkus se do díla vcítit to je první věc. A druhá věc, Richard přeci jasně řekl, že figura pana Boseho nepředstavuje, takže jak můžeš vědět, kolik let j tomuto bezejmennému vojákovi.

10 dinom2 dinom2 | 8. února 2015 v 22:24 | Reagovat

Ty bys asi fakt vychválil vše že ? Postava vypadá že má min dvojku v krvi a navíc stačí napsat Georg Bose do google a vyjede ti obrázek kde vypadá že mu sotva rostou vousy. Ty se zamysli než budeš něco komentovat ;)

11 Michal Michal | Web | 8. února 2015 v 22:26 | Reagovat

No Richarde, tak kde začít. Trochu mě jako příznivce pana Boseho mrzí, že právě tento veterán se stal objetí tvého pokusu.Já jsem jej poznal v pořadu Největší tankové bitvy, a po jeho příhodě s pařezem jsem si jej definitivně oblíbil. Pořídil jsem si jeho figuru, jeho StuG, mám figurku 54 mm... Snažím se hledat něco o jeho službě a životě... Když jsem uviděl název článku a první dvě fotky, měl jsem radost, že se pan Bose opět stane známějším, díky tomu, že jej budeš mít také ve sbírce, ale následující fotky mě šokovaly. Pokud můžu něco dodat. Zcela nový obličej nevytvoříš rozřezáváním stávajících hlav. To mušíš začít od nuly. Vzít si alobalovou kuličku, FIMO hmotu, a začít modelovat. Nic těžkého na tom není. Patina je pěkná, nicméně přehození výložek, to bych zrovna u tebe nečekal. A orel SS, to by byla hodně velká náhoda. Ty jsi neměl u figury orla Wehrmachtu? Já totiž jo :-D . Jak píšu, je smutné, že jsi takto znesvětil nebožtíka pana Boseho, ale co se dá dělat. O jednu sběratelskou figuru méně. Čest jeho památce.

12 Mervin Mervin | 8. února 2015 v 22:27 | Reagovat

Úžasná figura! Krásně jsi naznačil únavu bojem. Souhlasím s daliborem, skvělá práce! Z jeho tváře jde poznat že si toho hodně prožil. Jen tak dále! Těším se na další projekt. :)

13 Dalibor Dalibor | 8. února 2015 v 22:28 | Reagovat

Dvojku v krvi máš možná tak ty, nevím, proč operuješ s nějakým Georgem Bosem, kterého postava vůbec nepředstavuje, již jsem to jasně řekl a hlavně Richard to deklaroval, takže nevím, proč sem pořád taháš tyto věci. Než reaguješ, přečti si prosím řádně, co jsem napsal a hlavně co napsal autor díla a článku, možná se vyhneme těmto trapným situacím.

14 Michal Michal | Web | 8. února 2015 v 22:31 | Reagovat

[13]: Dalibore, rád bych se zastal dinoma2, prtože Richard sice psal, že figura pana Boseho nyní již nepředstavuje, ale proč se článek jmenuje "German officer Georg Bose"? Možná jen překlep... Pokud jsem něco pochopil špatně, tak se omlouvám. ;-)

15 Mervin Mervin | 8. února 2015 v 22:33 | Reagovat

Dinom a michal ti akorát závidí, protože takhle vylepšit figuru by oni nedali ani spolu. Nevšímej si jich

16 dinom2 dinom2 | 8. února 2015 v 22:37 | Reagovat

Michale pěkně řečeno. Chlapci,bohužel. Evidentně v sobě máte moc kofeinu... Asi jste slepí,ale pokuď se figura i článek jmenují Georg Bose, nikoho jiného očekávat nebudu. Čtu co Richard napsal i tvoje bláboly, ale pořád mi příjdeš že jsi ve školce s kamarády šnupal koks a od toho jsi takový debil. Situaci děláš trapnou ty, podívej se na večerníčka a jdi spát ... :)

17 Michal Michal | Web | 8. února 2015 v 22:37 | Reagovat

[15]: Mervine, byl jsi někdy na mém blogu? Nechci se vytahovat, protože na Richardův styl stejně nemám, ale já mám s figurami také svou praxi, a o výrobě vlastního sculptu něco vím. ;-)

18 dinom2 dinom2 | 8. února 2015 v 22:38 | Reagovat

[15]: Michal dal figuru od nuly  :-P

19 dinom2 dinom2 | 8. února 2015 v 22:44 | Reagovat

[15]: Aby jsi mi věřil tak tu máš odkaz. Uznávám že obličej někde nesedí a použití vojenského kabátu není nejštastnější řešení, nicméně je takřka od nuly:http://michalovi-modely.blog.cz/1412/javert-1-6-earl-carpenter

20 Dalibor Dalibor | 8. února 2015 v 22:49 | Reagovat

Název článku může být zavádějící, to nepopírám, možná zde Richard udělal zásadní chybu, nicméně jak se vyjádřil, NEJDE o pana Boseho, NEJDE tedy o žádné zneuctění památky někoho, jak se pořád ohrazujete. Za další, respektuji názor Michala i když s něčím hrubě nesouhlasím, a co se týče názoru toho člověka co vystupuje pod jakousi přezdívkou na d: Tady ty tvé útoky typu že jsem někde šňupal koks a tak dále, tomu já se skutečně pouze směji a nabírám dojmu, že se bavím s puberťákem ze základní školy, takže mě tady to naprosto nemůže urazit, zahzuješ pouze sám sebe.

Jinak já si myslím, že se nedá říci, že by nějaký sstyl tvorby obličeje byl špatný, to rozhodně ne, a nevím tedy, proč srovnávat tento styl richardův s jakousi FIMO hmotou a alobalovou kuličkou. Tvůj článek jsem viděl a jako dobrý, "sculpt" ujde, ale zde jde o tvář válečného veterána, na o nějakého uhlazeného šaška z muzikálu. A pokud dám toto stranou, tak richardův obličej je navíc ztvárněn mnohem dovedněji a více realisticky. Aby bylo jasno.

21 Mervin Mervin | 8. února 2015 v 22:51 | Reagovat

Teď si doufám děláš legraci? Myslíš toho uprchlíka z loutkového divadla? To je parodie na modelařinu! Škoda toho kena, někomu mohl posloužit. A vydávat to za umělce. Kvalita tvé práce... Děs a běs. Kdo jste ten paskvil neviděli tak se podívejte. Je to fakt sranda

22 dinom2 dinom2 | 8. února 2015 v 22:59 | Reagovat

Vidíš to, já mám už od začátku dojem že se bavím s prvňákem.VŠUDE pojmenovává figuru Georg Bose , další chyba ? Jinak já srovnávám figuru s figurou,ty nesrovnatelné. Pokuď si změříš bimbáska s kluky od minecraftu , bude stejný ,ale mezi tebou a panem ředitelem bude rozdíl. Jde tu o to že tohle je zběratelská série A né obyčejná série...

23 dinom2 dinom2 | 8. února 2015 v 23:02 | Reagovat

[21]: Sranda je tvůj mozek, ne kvalitně udělaná figura. Hele ten Georg z limitované série taky někomu mohl posloužit. :)

24 Michal Michal | Web | 8. února 2015 v 23:04 | Reagovat

Pánové, pánové. Zrovna tu poslouchám Earla Carpentera, s fotkou poručíka Boseho na stole, a nestačím se divit, jakých urážek a nadávek jsme zase schopni. V životě by mě nenapadlo, že se můj oblíbený válečný hrdina dostane do jakéhokoli konfliktu s mým oblíbeným muzikálovým hercem. Nikdo už si nebere servítky, a odvažuje se klidně znesvěcovat jak válečné hrdiny, tak opravdové umělce. Vsadím se Mervine, že posloucháš jen nějaké techno a electro, ale o opravdovém umění, které se hraje v divadle nemáš ani potuchy. Pro někoho je možná Earl Carpenter paskvil a legrační postavička z loutkového divadla. Budiž. Ale je rozhodně slavnější než ty. A pokud to mám brát jako urážku své práce. No co už se dá dělat. Jen bych řekl, že upravit hlavu umí každý, ale zkusit něco od nuly, to se odváží málokdo. Přitom není úplně snadné trefit rozměr a proporce. Proto se moje figura asi tolik nepodobá Earlu Carpenterovi. Jsem idiot a nic neumím, Kolikrát jsem to už četl... Co se dá dělat. Asi abych stejně jako můj hrdina šel, a skočil z mostu, ne? Nakonec mám to, co jsem chtěl. Upozornil jsem Richarda na chyby, a byl jsem ubit za to, že jsem se pokusil o výrobu své ZCELA VLASTNÍ figury... :-(

25 Dalibor Dalibor | 8. února 2015 v 23:05 | Reagovat

Na tvé infantilní narážky nebudu reagovat, to bych se hodně snížil, ale co se týče toho, co se tady pořád řeší, že je to jakási limitovaná sběratelská série a podobně, já na to říkám: A co jako? I kdyby to byl jediný panák vyrobený třeba celý ze zlata, no tak pokud si ho koupím, tak mám snad právo si s ním dělat cokoliv, co se mi zlíbí, když je to můj majetek. Nevím, proč bych měl řešit takové věci, že jsem zničil figuru, která by někomu druhému udělala radost, to je sice moc hezké, ale může mi to být naprosto někde. Budeš-li reagovat na tento příspěvek, pak prosím k věci a ušetři nás toho plivání špíny, které jen dokazují tvou mentální úroveň.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama