Diorama 1/35 Davaj časy...

16. června 2011 v 0:09 | Richard Topalov |  Pracovní postupy textem i obrazem

Davaj časy!!! (překl. Naval hodinky!)

A konečně nové dioráma.Žádný Titanic se nechystá.Byla to tak nepřesná stavebnice , že jsem ji raději odložil, než abych vypustil duši při tmelení.A rozhodl jsem se pro druhou světovou...:)))
Situace: vzdávající se němečtí vojáci ruské gardové pěchotě.Výrazy německých vojáků mluví za vše : "Přežijeme?"
Můžete se domyslet sami jak to dopadne.... :)))
(pozn. američani se neúčastní!) :)))

Padlého vojáka jsem se snažil udělat podle této fotografie.

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Hocan Hocan | Web | 16. června 2011 v 6:50 | Reagovat

Zatím to vypadá dobře, no už aby byla technika :-D  :-D , co ModelBrno budeme nebo ne ? ? 8-)  8-)  8-)

2 Herrtopke Herrtopke | 16. června 2011 v 12:14 | Reagovat

Urcite ne...

3 marek.an marek.an | 16. června 2011 v 20:58 | Reagovat

nádhernej mrtvej voják a i ty ostatní jsou good těším se na pokračování

4 HonzaL HonzaL | 18. června 2011 v 4:28 | Reagovat

Ty výrazy vojáků jsou super. Hlavy jsi sculptil sám? Jsou fakt úžasné. V tvém podání to bude jako živé!!!Těším se na pokračování

5 Herrtopke Herrtopke | 18. června 2011 v 8:54 | Reagovat

Diky.Hlavicky jsou koupene jen jsem si dodelal vlasy. :-D Uz makam na vozidle.Jo a rusaci uz jsou taky ve skrini cekaji na tmeleni. :-)

6 Pavel Pavel | Web | 20. června 2011 v 17:36 | Reagovat

Já mam ještě dotaz k plánované akci v Návsi co budete pořádat tedka v sobotu..od kolika do kolika je tam příjemka a registrace modelu? :-)

7 Herrtopke Herrtopke | 20. června 2011 v 18:45 | Reagovat

Zdravim!
Pro upresneni prejimka modelu od 8.00 a ukonceni registrace je v 10.30hod.
Tesime se !Prijdte v co nejvetsim poctu! :-D

8 Pavel Pavel | Web | 20. června 2011 v 20:02 | Reagovat

Tak to mi krásně jede vlak, snad to nějak poberu a nesednu na špatný vlak v Č.Těšíně :-D Jinak díkes :-)

9 Herrtopke Herrtopke | 20. června 2011 v 20:25 | Reagovat

Pekne to vsechno nabal!A dobre , ze nejedes autem!Dame si pivo! :-D

10 HonzaL HonzaL | 21. června 2011 v 12:05 | Reagovat

Přihláška odeslána. Teď jen abych to po noční stihnul a někde po cestě všechno nerozbil. Moc se těším.

11 Michal Michal | Web | 21. června 2011 v 17:59 | Reagovat

Držím palec, podobný projekt taky plánuju. Od koho je prosím tě ta figurka na 9 fotce shora? ;-)

12 Pavel Pavel | Web | 21. června 2011 v 18:57 | Reagovat

To teda dáme! :-D A rovnou se poptám na nějaké rady.. :-D

13 Herrtopke Herrtopke | 21. června 2011 v 20:15 | Reagovat

[11]: Tak to fakt nevim,ale tipuju ze andreaminiatures.Koupil jsem to na burze samozrejme. :-D :-D

14 rangers rangers | 24. června 2011 v 14:21 | Reagovat

[9]: no s tím autem nevim nevim... tahat ty modely ve vlaku a tahat se snima není zrovna šťastné řešení, to bych raději  vzal auto a někde tam vychladl :-D Ještě dotaz, když přijedu vlakem do jablunkov návsí, tak jak daleko je to od nadráží...?

15 Richard Richard | 24. června 2011 v 16:15 | Reagovat

Od nadrazi smerem na slovensko 350m - 400m... zalezi z jakeho vagonu vylezes.. :-D  :-D

16 rangers rangers | 24. června 2011 v 16:32 | Reagovat

kdyby nastal nějaký problém hod mi raději tvoje číslo ;-) moje je 776333441 v nouzi volám ;-)

17 Herrtopke Herrtopke | 24. června 2011 v 17:13 | Reagovat

Dej mi emailovou adresu a ja ti poslu cislo na email.Dik za pochopeni

18 rangers rangers | 24. června 2011 v 19:57 | Reagovat

V.Mitura@seznam.cz