KRUPP PROTZE 1/35,Tamiya

12. prosince 2010 v 23:50 | Richard Topalov |  Pracovní postupy textem i obrazem

Hansi ,to rozhodně nestihneme.... :)))

Krupp protze 1/35 stařičká TAMIYA.Ale pořád BEZCHYBNÁ!
Stavba je komplet jen z krabičky.Co jsem dodal jsou plechové držáky nářadí Eduard.

Barvy:Vallejo na štětec,vallejo do pistole,model master syntetika
Laky :Model master matný(syntetika),LIFECOLoR matný(akryl),Tamiya (akryl) lesklý.
Lepidla: Tamiya cement extra thin, Humbroll Liquid ,Sekundak
Tmely:Milliput bílý
Patina:olejové barvy,pigmenty Stardust    
Ostatní: plíšek,maskol

Na model jsem nanesl černý sjednocovací nástřik.(Matná černá vallejo) a na šedivou jsem použil tyto barvy Modelmaster Panzer interior Buff + DUNKEL GRAU + Ocelová modrá .Větší plochy jsem zesvětloval přidáním barvy BUFF.
Krupp protze 1/35
Jen malinké úpravy, z plíšku z fantomaltu.Policajty jsem vytvořil z měděného drátku a milliputu.Blatníky jsem zespodu stenčil na únosnou mez a levý trochu zboural.
Krupp protze 1/35
Pohled na kostru.

Krupp protze 1/35
Držáky nářadí z EDUARDU.
Krupp protze 1/35
Zadní výhled.
Krupp protze 1/35
Po černém nástřiku jsem použil výše zmíněnou směs Model master barev.Kožené sedačky ve vozidle jsou domalovány vallejo (khaki)
Krupp protze 1/35

Krupp protze 1/35
Sedadla jsou vystínovanátaktéž pomocí vallejovek na štětec.
Krupp protze 1/35

Krupp protze 1/35

Krupp protze 1/35

Krupp protze 1/35
Jen tak pro zajímavost: velikost vozidla a figurky v 1/35....
Krupp protze 1/35
Po nástřiku lesklým lakem Tamiya naneseny obtisky .Musel jsem použít tunu změkčovadla aby obtisky sedly.Ani to nepomohlo tak přišel na řadu skalpel a pak už to šlo.
Krupp protze 1/35
A pak opět zástřik lesklým lakem.
Krupp protze 1/35
Sedačky musejí být matné!
Krupp protze 1/35
"G" znamená , že vozidlo patří pod velení generála Guderiana.
Krupp protze 1/35
Po zaschnutí jsemnanesl na vozidlo tři vrstvy laku na vlasy.Ale jen tam kde bude bílý nástřik.
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Kolo bude součástí  nákladu.Asi válečná kořist.Nebo sprostá zlodějna?
Krupp protze 1/35
A zde nástřik bílou vallejo do pistole.Nechat dobře proschnout.
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
A nyní jsem natřel plochy určené ke stírání vodou pomocí většího jemného štětce.Nechal jsem vodu učinkovat asi 5 - 10 minut.A pak už to šlo krásně dolů.Opatrně pomocí štětce a vatové tyčinky jsem vytvářel smytou zimní kamufláž.
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Něco jsem vytvořil i ostrým párátkem.Znaky (obtisky)byla zakryty maskolem.
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Weathering: bílá ,modrá,okrová olejová barva v tečkách.Rozmýváno vším možným ...a vše mi to rozpouštělo až na základovku!!!! :((( Až mi kamarád pujčil WHITE spirit a už to šlo.Díky Petře V.!!
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Do pneumatik jsem zapustil rozředěnou olejovou barvu okrovou a co jsme potřeboval to jsem setřel vatovou tyčinkou.
Krupp protze 1/35
Hojně jsem používal pigmenty.
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
a slíbené figurky krok za krokem...
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
Krupp protze 1/35
samozřejmě nejsou hotové příště pokračování zatím jsem  na figurkách nansl jen tři odstíny kůže.
Příště u figurek a terénu.

13.12. v 17.00 budou na blogu fotečky hotového KRUPP PROTZE...

Nashledanou se těší Richard

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Hocan Hocan | Web | 13. prosince 2010 v 6:08 | Reagovat

Richarde pěkný ;-)  ;-) moc, moc a ta figurka super ;-)  ;-)  :-D  :-D  :-D ! ! ! . . . .

2 Michal Michal | Web | 13. prosince 2010 v 10:27 | Reagovat

Líbí se mi to jenom ten Krupp se mi zdá moc rezavej ale to je možná jen na fotce. ;-)

3 Hocan Hocan | Web | 13. prosince 2010 v 10:47 | Reagovat

[2]: jj hele to se ti zdá, koukni na tu druhou fotku a tam je to už lepší . . .jo a já se taky přidám, dneska odpoledne taky nahodím nějaké ty fotky, shodou okolností taky figury tak se pak mrkněte ;-) , už se těším na pokračování . . . .Hoacn :-D  :-D

4 marek.an marek.an | 13. prosince 2010 v 14:40 | Reagovat

parada peknej Krupp a figurky jsou super :-)

5 Michal Michal | Web | 13. prosince 2010 v 15:05 | Reagovat

[3]: Jo, máš pravdu. Článek jsem taky napsal dneska píšeme všichni? :D

6 Hocan Hocan | Web | 13. prosince 2010 v 15:16 | Reagovat

No upřímě :-D, já už se na něj chystám dlouho cca tejden ale škola no to znáš :-D  :-D a teď už jen čekám na další modely co mají přijít a bude iraq :-P  :-D  :-D . .. Hocan :-D

7 Michal Michal | Web | 13. prosince 2010 v 15:32 | Reagovat

[6]: Máš pravdu znám to :-(