Kam čert nemůže ...díl 7

3. února 2010 v 0:14 | Richard Topalov |  Pracovní postupy textem i obrazem
Asi Vás budu muset zklamat fanoušci ,ale bohužel video s fadingem nebude.Něco se mi nepovedlo uložit ve správném formátu a nic z VIDEA.Tak příště určitě už bude.Za to , že se to nepovedlo nabízím o něco více foteček.Dnes mám pár ukázek o vytváření odřenin, jak již jsem dříve napsal není to pravé ořechové poněvadž nemám kameru a natáčím to foťákem.Až bude kamerka bude to lepší.A určitě bude,už se na tom pracuje,bude dokonce s FULL HD rozlišením.
Je mi líto , že jsem si nepořídil tento model v lepší kvalitě odlití , chybí zde spousta detailů.Budiž už se stalo.Dodělám ho moc se mi tento typ vozidla líbí.

Nebudu komentovat fotografie.Hodně toho uvidíte na videu.Odřeninky jsme maloval tenkým štětcem a barvy jsem již popisoval Valejo na štětec.Tak to skoukněte.
Světlé odřeninky jsou malovány základovkou (to byla syntetika Modelmaster , namíchaná tak aby byla ještě o něco světlejší než základní nástřik)
Odřeniny kolem poklopů jsou vytvořeny starším štětcem a tupováním po povrchu.

A nějaké to video...:)))

a další...

Příště se pokusím i s komentářem ...a taky natočím ty úpravy figurek, jak jsem slíbil..zatím si můžete poslechnout kometář mé 6leté dcerky Barborky, můj věrný poradce...:)))

Vytvoření rovné odřeniny....
Hotovo!
Páska zakryje víko motoru okolí jsem tupoval starším štětcem.
Po základním nátěru hnědou syntetikou jsem na výfuk nanesl trochu maskolu.Po zaschnutí jsem nanesl trochu pigmentu rez tmavá a rez světlá...
Ještě to je mokré...
I boční strany upravuji nejprve barvou, až později dojde na bláto a pigmenty.

Technikou suchého štětce jsem upravoval i vůz ...důležité je , aby vůz byl hoooodně matný je totiž ze dřeva a bude to dělat pěkný kontrast s Panzer II.
Na shledanou se těší

Herr Richard von Topke

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Michal Michal | Web | 3. února 2010 v 8:59 | Reagovat

Zatím super Richarde :-) držím palce.

2 Netik Netik | Web | 3. února 2010 v 11:58 | Reagovat

nadhera jako vždy :-)

3 Pepa Licek Pepa Licek | Web | 3. února 2010 v 13:20 | Reagovat

paráda taky bych to chtěl tak umět :-)

4 Peter Peter | Web | 3. února 2010 v 14:30 | Reagovat

Krása Richarde, do chrochtárne to dať...  :-D

5 Števo Števo | 3. února 2010 v 16:08 | Reagovat

Paráda, ten Panzer je super

6 fredy fredy | Web | 3. února 2010 v 17:30 | Reagovat

jen jedno slovo: KRÁSA!

7 kolis kolis | 3. února 2010 v 18:02 | Reagovat

super práce

8 VeveRák VeveRák | Web | 3. února 2010 v 19:28 | Reagovat

to je škody to je škody na tech prvnich videiich s temi odřeninami nejde moc videt, ta kamera je celkem daleko.. :-( no ja delam odřeniny tenkym fixem o tlouštce 0,1mm a nemužu si ho vynachvalit  :-)

9 Rangers Rangers | Web | 3. února 2010 v 20:47 | Reagovat

[8]: taky sem ti to poradil ja vole  :D  :D
Dobra prace herr Richard   ;-)

10 Richard Richard | 3. února 2010 v 21:37 | Reagovat

jako opravdu tim fotakem to stoji za houby!Chce to kameru , tak se nebojte jak bude kamera ukazu i vice .Diky za podporu! :-D

11 Petr V Petr V | 3. února 2010 v 21:45 | Reagovat

Ríšo super práce,sbírám čelist z klávesnice jako po každém shlédnutí tvých modelů O_O  O_O  O_O

12 marek.an marek.an | 4. února 2010 v 9:57 | Reagovat

nadhera koukam jako puk :-)

13 Michal Michal | Web | 4. února 2010 v 10:00 | Reagovat

[12]: V tuto dobu se ten puk hodí :-D .

14 Martin Martin | 7. února 2010 v 8:34 | Reagovat

Modely máš moc pěkné. Jenom v tomhle případě mi přijde ten Luchs nějak moc unavený. Mám za to, že většina techniky byla ztracená mnohem dřív, než takhle stačila oreznout. Ale možná se pletu.

15 Richard Richard | 7. února 2010 v 12:17 | Reagovat

No kazdy z nas to vidi jinak.A vo tom to je.:))) Ty ho udelas min unaveny a diky tomu budou na soutezi dva Luchsy a kazdy jiny.Kdyby jsme to staveli vsichni stejne nebylo by to ono.Urcite mi das za pravdu.
Drzim palec. :-D

16 Martin Martin | 8. února 2010 v 22:33 | Reagovat

Cha, cha! Já a soutěžit... Já si teprv minulý týden koupil první pětatřicetinu - chci se zaučit na Tamiyáckém PaK 36. Já totiž na modelařinu dlouho nesah - naposled na základní škole jsem dělal modely letadel 1:72 a mám z té doby i 2 diorámky. První je trochu nereálná spatlanina - P-47 Thunderbolt nouzově přistál na poli (ale na podvozku) u pozice amerického 37mm AT děla. Je tam i džíp a pár vojáků... Druhý kousek je už lepší - je to Me 109G-6 na kousku travnatého letiště v péči mechaniků. Jestli chceš, můžu poslat fotku. Abys viděl, že tobě nesahám ani po kotníky. Ale znova jsem začal a baví mě to a to je to hlavní. ;-)

17 Richard Richard | 9. února 2010 v 7:09 | Reagovat

Klidne posli!Kazdy nejak zacinal.Jinak taky jsme zacinal na papirovych modelech a pak na letadlech Kovozavody prostejov a Smer....No jina doba jina technika! :-D

18 Ondřej Ondřej | Web | 9. února 2010 v 11:43 | Reagovat

Je to nádhera!!!

19 Michal Michal | Web | 9. února 2010 v 17:11 | Reagovat

Taky jsem začínal na Směru :D

20 marek.an marek.an | 9. února 2010 v 19:36 | Reagovat

[19]: ja taky začínal na směru este co bylo po tatovi když on modelařil tet mam uz jenom par modelu plachetnic a par letadel :-) modelařim od svejch 10 let tet je mi 16 a za tu dobu jsem toho postavil celkem dost  ale sem rad ze me to baví  :-)

21 Michal Michal | Web | 10. února 2010 v 10:47 | Reagovat

No jo modelařina je krásná věc ;-) jsem velmi rád když vyzkouším nějakou novou techniku práce a ona funguje.....Když se dio povede...a vám se líbí...

22 Štětke Štětke | 11. února 2010 v 7:08 | Reagovat

Jó, stavebnice od Směru, to byla klasa, letadla stála od 17 korun a od kovozávodů ještě méně. Tuším že Delfín byl dokonce za 11 korun a k tomu barvičky Unicol model které byly jen občas, to byla doba.

23 Michal Michal | Web | 11. února 2010 v 11:52 | Reagovat

[22]: To byla doba... Teď pro ně dělá 1/72 eduard :-D .

24 robocvikl robocvikl | 14. února 2010 v 14:14 | Reagovat

nazdar richarde moc pekne hlavne ten vozik a mam dotaz kdy bude dalsi dil?

25 Denis Denis | E-mail | 14. února 2010 v 15:25 | Reagovat

pouzivas nekdy i olejove barvy? ja jo a zatim to vypada slibne :-D

26 Richard Richard | 14. února 2010 v 18:48 | Reagovat

Mozna uz dnes budou fotecky dasli pokracovani...A olejovky pouzivam moooc casto.Super se s nimi pracuje.

27 Honza Honza | 4. března 2010 v 21:54 | Reagovat

Jestli se mohu zeptat, jakou barvou jsi dělal ty odřeniny ????