Vůně střelného prachu v každém rohu...část 2

13. září 2008 v 13:26 | Richard Topalov |  Pracovní postupy textem i obrazem
Tak nějaký ten postup.Mám velice málo volného času a taky figurky nesmím ošidit , je to práce....ale baví mě to!

Bar je z resinu.Stolek z balsy a stul z balsy a kousku staré košile.Pomocí košile jsem vytvořil na stole hrací plátno.Košili jsem přilepil sekundovým lepidlem a pak oříznul podle stolu ostrým skalpelem.

Všechny dřevěné části nábytku jsem nejdříve nastříkal pouštní žlutou a pak natřel umbrou pálenou a tu po 30minutách setřel vatovou tyčinkou.

Po dokonalém vyschnutí přišel na řadu drybrush(Neapolská žlutá a siena pálená)

Lahvinky natřu humbrolkama.Pak dostanou vícevrstvý nátěr akrylovým lesklým lakem.

Mosazné části nábytku dostali nástřik matnou černou humbroll a po dvoudenním zaschnutí drybrush.Nejdříve měděnou na ní zlatou humbrolkou a na závěr na hrany kovovou barvou, jen malinko.

Barový stolek je ze špendlíků a balsy.

Natřené lahvinky.

Barman ma hotový ksichtík, dobře se potí.Ja bych taky kdyby to zavánělo soubojem na kolty.

Jeden z desperátů..

No ksichtíky ma už i ten poslední účastník této scenérie doufám , že už to bude odsýpat...
Příště ....... někdy...
Richard

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Petr Pospíšil Petr Pospíšil | 13. září 2008 v 19:50 | Reagovat

Jestlipak je v baru i lahev Kolalokovi limonády ?

2 Moony Moony | 13. září 2008 v 20:45 | Reagovat

Paráda  můžu jenom tiše závidět .......

3 Richard Richard | 13. září 2008 v 21:16 | Reagovat

Kolaloka!Uzasny Limonadovy Joe...myslel jsem , ze ten film zasahl maximalne moji generaci.No s radosti zjistuji ze ne!

4 vojtech vojtech | 14. září 2008 v 12:54 | Reagovat

Limonadovy Joe je legenda!

5 marek marek | E-mail | Web | 14. září 2008 v 18:56 | Reagovat

ůžasný těšim se na další

6 Armyboy Armyboy | E-mail | Web | 14. září 2008 v 23:03 | Reagovat

Pěkný, pěkný ;-)

7 US Tomasinecek US Tomasinecek | 15. září 2008 v 14:04 | Reagovat

Super židle!!!!

8 CybGate CybGate | 18. září 2008 v 11:39 | Reagovat

A co WhisCola. :)

9 Maroskoo Maroskoo | Web | 18. září 2008 v 21:31 | Reagovat

Richard potrebujem tvoju pomoc:) 1fading ma dať este pod lak na zakladnu farbu alebo na lak? 2 pod obtisky mam dat lak alebo nie ( v tom pripade ze nemam vodicku na obtisky)? 3 v akom pomere mam zmiesať lak humbrol s riedidlom humbrol ( samozrejeme pracujem so stetcom) ? Richard prosim porať potrebujem surnu raduuu

10 Richard Richard | 19. září 2008 v 13:21 | Reagovat

Pred jakymkoliv dalsim postupem na nastrikanem zakladu davam vrstvu laku.No ale zalezi jestli uz nenamicham zakladni barvu s trochou leskleho laku.Pak uz nedavam na zakladni nastrik lak.

Lak se dava pod obtisky z duvodu toho aby se nestribrily okraje obtisku.Je opravdu nutny.Ja ho davam vzdy.A po naneseni a zaschnuti obtisku davam opet vrstvu leskleho laku.

Pokud malujes stetcem musis vice zredit vsechny barvy.Nejen lak.Je to spise o odzkouseni.Tezko ti poradim.Ja nastesti uz dnes mam pistoli.Ale taky se stane , ze potrebuji natrit malou cast modelu a pouziji stetec, vtom pripade lak vzdycky dost naredim.Ale od oka nemam nejaky presny pomer.

11 Yaffar Yaffar | E-mail | Web | 19. září 2008 v 17:45 | Reagovat

Richarde tohle je opravdu parádní dílko :)))

12 Al-Asad Al-Asad | 21. září 2008 v 18:54 | Reagovat

hlavne je to neco co se jen tak nevidi, vse je z doby WWII ... ale tohle je bezva, je tak dal

13 dominik dominik | E-mail | 10. října 2008 v 10:25 | Reagovat

fak super me by ale zajimalo jak delas ty oci ja je porat nemuzu udelat super

14 Richard Richard | 10. října 2008 v 20:12 | Reagovat

Nejdrive namaluji bile belmo, nemusi presne byt jen v dulku.A pak udelam oboci a pak cernou tecku jako panenku.Hotovo!a pak teprve maluji barvu pleti.(To se tyka hlavne figurek 1/35)

15 dominik dominik | E-mail | 30. října 2008 v 12:26 | Reagovat

fak dik,ja se to pokusim udelat taky

16 fdlbpoqahek fdlbpoqahek | E-mail | Web | 23. dubna 2009 v 8:10 | Reagovat

CT1R2l  <a href="http://ktmkagvvriwx.com/">ktmkagvvriwx</a>, [url=http://wobilirxxmwh.com/]wobilirxxmwh[/url], [link=http://dwjycfjnfglu.com/]dwjycfjnfglu[/link], http://lzlaeyoccezt.com/

17 rbclusqw rbclusqw | E-mail | Web | 7. června 2009 v 0:11 | Reagovat

RNRp5f  <a href="http://qbxrsgpnimlh.com/">qbxrsgpnimlh</a>, [url=http://tlbdikpymlju.com/]tlbdikpymlju[/url], [link=http://egcrtawddnvk.com/]egcrtawddnvk[/link], http://mttxppbbvxtp.com/