Jak na Zimmerit ...

31. srpna 2006 v 22:30 | Michal Plevač |  Vaše pracovní postupy textem i obrazem
Zde máte nádherně nafocený postup na tvorbu ochranné protimagnetické vrstvy od Michala Plevače.Myslím ,že tady z těchto fotografií je úplně jasný postup ,ale přesto pokud budete mít dotazy klidně pište...

 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Hallo Hallo | 26. listopadu 2006 v 11:13 | Reagovat

Krutýýýýýý!!!!!

2 matej U. matej U. | Web | 30. listopadu 2006 v 18:29 | Reagovat

mazeeeeeeeeeeec

3 tomífek tomífek | 7. prosince 2006 v 20:09 | Reagovat

goooooooooooood!!!!!

4 kraken kraken | 19. prosince 2006 v 18:20 | Reagovat

mohu místo tamiya tmelu použít Modurit?

5 Richard Richard | 26. prosince 2006 v 8:35 | Reagovat

Myslim ,ze modurit se k tomu nehodi.Jak by jsi ho pak vytvrdil?Radeji nejaky jiny tmel.

6 Michal P Michal P | E-mail | 7. ledna 2007 v 19:16 | Reagovat

Tak ten moduryt jsem zkoušel, postupoval jesem stejně jako při aplikaci té Tamiye, ale není to ono, to jsem zjistil až po pokrytí asi 1/4 modelu. I když je v surovém stavu dost tvrdý, na tento ůčel se nehodí, nedá se za něj vzít, protože se pod prsty rozehřeje a ty se otisknou. Tak jsem použil tu Tamiyu a super.

7 jirka s jirka s | E-mail | 12. května 2007 v 17:48 | Reagovat

mužu na zimmerit použít tmel milliput?

8 Richard Richard | 6. června 2007 v 11:28 | Reagovat

Klidne ,myslim ze to pujde.

9 Pushak Pushak | E-mail | 10. června 2007 v 17:39 | Reagovat

Zdravím, co je to zimmerit??? A proč se to tam dává??? dík za odpověd...

10 Kuba Kuba | E-mail | 20. července 2007 v 21:30 | Reagovat

Mohu se zeptat stačilil by i akrylátový tmel?Dík za odpoved

11 Honza Honza | E-mail | 20. července 2007 v 21:32 | Reagovat

Zimmerit:cemnetová pasta, kterou se tanky potíraly před magnetickými minami, kompletní pokrytá tanku zimmeritem zvýšilo hmotnos až o 100 kg.

12 Jamo Jamo | 5. října 2007 v 10:35 | Reagovat

Moze byt zimmerit aj na Sd.Kfz. 251 ?

13 Juraj Juraj | 6. října 2007 v 10:50 | Reagovat

to Jamo: Asi nie.

14 Tomas Tomas | E-mail | 23. prosince 2007 v 9:22 | Reagovat

je lepsi na to pouzit ten tmel co mate nebo se da i ten druhy Tamiya, v modre krabicce. mam pocit ze ten co mate vy, v te zelene se lip vali a je meksi.

15 Dan Dan | 3. března 2008 v 20:04 | Reagovat

nešlo by to i ze sklenářského tmelu? předem dík za odpověď

16 jirka jirka | E-mail | 19. dubna 2008 v 18:23 | Reagovat

prosím mohl bys mi poslat fotky, abych mohl podle toho určit kde budu zimerit zrovna pracuji na stejném modelu, díky

17 Von Danvice Von Danvice | 31. července 2008 v 18:05 | Reagovat

To Jirka: většinou se Zimmerit dává na boky a přední pancíř. Ale může být tam kde chce.

18 mum mum | E-mail | 23. prosince 2008 v 19:35 | Reagovat

prosím chtěl bych se zeptat jak by měl být ten šrubovák široký na modek 1/35

19 mum mum | 23. prosince 2008 v 19:36 | Reagovat

prosím chtěl bych se zeptat jak by měl být ten šrubovák široký na modek 1/35

20 Paja Paja | 29. prosince 2008 v 19:28 | Reagovat

no 2-4 mm..... znamy to delal, sice je to piplacka, ale stoji to za to :)...v brzke dobe se dam taky na zimmerita ale na Tigera 1/72 to bude jeste horsi :D

21 Richard Richard | E-mail | 4. ledna 2009 v 17:43 | Reagovat

Zkuste keramickou modelovací hmotu, kterou koupíte v lepším papirnictví, nebo ve výtvarkách. Půl kila stojí pade a po 24 hodinách sama vytvrdne.

22 Jakub Jakub | 8. listopadu 2009 v 10:59 | Reagovat

a pak hned striknes barvou? myslim po zaschnuti???

23 dfgr dfgr | 15. listopadu 2009 v 15:47 | Reagovat

Jak dlouho ten zimerit schne???

24 Richard Richard | 15. listopadu 2009 v 17:52 | Reagovat

Minimalne 2hodiny.

25 Tankobijec Tankobijec | 13. listopadu 2011 v 9:04 | Reagovat

[21]: Jakou má přilnavost ta keramická hmota? Neodloupne se po vytvrzení?

26 Roman Roman | 9. března 2013 v 15:52 | Reagovat

Chci se zeptat jestli ten tmel musibyt 2 slozkovy nebo ne diky

27 Roman Roman | 9. března 2013 v 16:14 | Reagovat

Cchi se zeptat jak ma byt hluboky zummerit na tiger 1:16 ja jsem dostal k tomu modelu primo na tvorbu zimmeritu ale me to pripada nalo hluboky ma to max 1-2mm muze te mi poradit diky

28 Roman Roman | 9. března 2013 v 16:20 | Reagovat

Jeste jedna vec jak ma byt siroky zimmerit na toto meritko? diky

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama